Job 49 van 321


Report this listing

Solliciteren



Sales Support Key Account | Rentokil Schelle


Functie

Wil jij een cruciale rol spelen bij een internationaal marktleider in hygiëne en welzijn?

Bij Rentokil Initial, met meer dan 70 jaar ervaring in de Benelux, zoeken we een gepassioneerde Sales Support Key Account om hun team te versterken. Hun toewijding aan klanttevredenheid en innovatie heeft hun op de voorgrond van de industrie geplaatst, en nu hebben ze jouw talent nodig om dit voort te zetten.

Over onze klant:
Met een team van meer dan 200 medewerkers en een hoofdkantoor in het VK, streven ze naar excellente klantenservice en productkwaliteit. Als Sales Support Key Account, maak je deel uit van hun dynamische Frontoffice en Sales Support team, waarbij je een sleutelfiguur wordt voor de belangrijkste klanten.

Wat je gaat doen:

Je bent het eerste aanspreekpunt voor de Key Account klanten, waarbij je professioneel advies verleent op administratief, technisch en commercieel gebied.
Als essentiële verbinding tussen klanten, Sales, service medewerkers en boekhouding, zorg je voor een vlotte communicatie en opvolging van aanvragen.
Je werkt samen met internationale teams om prijsaanvragen en rebate systemen te beheren.
Door deel te nemen aan meetings en het continu verbeteren van de processen, draag je bij aan een optimale klantenservice.
Je bent verantwoordelijk voor het up-to-date houden van de CRM-databank.

Jouw profiel

Wat we van je verwachten:

Minstens een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring, bij voorkeur in een Sales Support rol.
Commercieel inzicht en een sterke klantgerichte instelling.
Resultaat gedreven met uitstekende organisatorische vaardigheden.
Nauwkeurigheid en analytisch denkvermogen.
Communicatief vaardig in het Nederlands/Frans, zowel mondeling als schriftelijk, en bij voorkeur ook in het Engels.
Bekendheid met gangbare software zoals Excel, Word, en Google Mail.
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren

Aanbod

Wat wij bieden:

Een uitdagende functie met verantwoordelijkheid in een internationale omgeving met ontwikkelingsmogelijkheden.
Een aantrekkelijk salaris en diverse extralegale voordelen, inclusief maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, fietsleaseplan en opleidingsmogelijkheden.
Flexibiliteit om deels vanuit huis te werken, naast een inspirerende werkomgeving met enthousiaste collega's.

Ben jij klaar om deel uit te maken van ons team van professionals? Solliciteer nu en laat zien dat je beschikt over de nodige vaardigheden en motivatie! Stuur je recente CV naar recruitment@adecco.be of bel voor meer informatie naar 02 481 96 07 en vraag naar Triene.

Solliciteren

584 ACC NATIONAL NORTH
+32 (0)2 481 96 07

Solliciteren